آئین رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی استاد مرتضی جوادی آملی

پایگاه اطلاع رسانی اسراء: آئین رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی استاد مرتضی جوادی آملی صبح امروز در محل بنیاد اسراء برگزار گردید. ​​​​​​​

555

در ابتدای این مراسم، مهندس احمدی معاونت فاوا بنیاد اسراء توضیحاتی درباره بخش های فنی سایت و همچنین قابلیت های آن ارائه داد.
​​​​​​​وی استفاده از نرم افزار لایفری به عنوان یک نرم افزار بروز جهانی که در آن بهبود مدیریت محتوا، قابلیت افزودن مکان محتوا، بهبود کیفیت فروم و افزایش کارایی صفحات مد نظر بوده را از شاخص های مهم این سایت دانست.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین استاد مرتضی جوادی آملی بیان داشت: آیت الله العظمی جوادی آملی متعلق به جهان اسلام و آینده جهان اسلام است و لذا افتخار بزرگ بنیاد اسراء این است که توانسته گنجینه ای از نظرات معظم له که به عنوان میراث شیعه هست را در خود نگهداری کند، این نظرات نه تنها در فقه و اصول و کلام و تفسیر و فلسفه و عرفان که حتی مواضع فکری و نظرات سیاسی، اجتماعی و اخلاقی و تربیتی ایشان را نیز شامل می شود.

وی ادامه داد: یکی از وظایف ما حفظ این میراث برای آیندگان است، بر همین اساس لازم است تا اندیشه ها و منظومه فکری این مکتب را در سطوح مختلف مطرح و منتشر کنیم تا جامعه بهتر بتواند این مکتب را بشناسد.

ایشان بیان داشت: راه اندازی این سایت نیز در همین راستا می باشد، لذا نباید این سایت را یک سایت شخصی تلقی کنیم، همه ما چه شاگردان حضرت استاد، چه دیگرانی که پای درس این مکتب نشسته اند، باید برای حفظ اندیشه متعالی آن بکوشند .


​​​​​​​لازم به ذکر است علاقه مندان و شاگردان استاد می توانند با مراجعه به سایت استاد از جدیدترین اخبار، مصاحبه ها، مقالات، پیامها، بیانات و دروس ایشان مطلع گردند.

13 07 2023